17-07-2014, 09:18 AM
(16-07-2014, 10:09 AM)jurkman Kirjutas: ...
ainuke negatiivne asi on olnud see, et gaas hävitab mootorit, eeskätt klappe
...
Ei hävita mitte gaas ise, vaid lõpetamata paigalduse tõttu paigastläinud segu ja ümberseadistamata süüte tõttu valesti toimuv põlemine. Ehk valus laks peaks minema käpardlike ja pohhuistlike paigaldajate munade pihta (ma ei tea, et sellega mõni naine tegeleks siinkandis).
Teadaolevalt ei erine tehasest gaasitoitele arvestatud mootori raudvara "tavalisest". Küll erinevad nii süüte kui toitetabelid ja mootoritarkvara oskab kasutatava põlevaine omadustega paremini arvestada.
Kel täna uue auto soetamine plaanis ja pakutavate seas ka mitmetoitelisi leidub, siis soovitan väga tõsiselt kaaluda. Gaasitoitelised (surugaas siis) on praegu teadaolevatest ainsad, mis suudavad tarvitada puhastatud biogaasi, mida hakkab lähiajal nii mõnestki Eestimaa punktist saama. Vihjeks tasuv vaadata suuremate farmide taha - kui paistab roheline (võib ka muud värvi olla) kuppel lägapüti kohal, tasub uurida