26-11-2019, 09:08 AM
(25-11-2019, 23:12 PM)veix__ Kirjutas: Kui põhirida on üsnagi täis, siis pole vahet millise luku või mis meetodil keegi sinna reastuda üritab, 1 km pikkusele lõigule mahub ühele reale ikka sama suur arv autosid. Ja järgmise foori taga on järjekord ikka sama pikk.
Aamen.
Ainus koht, kus tõmblukk reaalset mõju avaldab, on kriitilisel kaugusel olev eelmine väljapööre kõrvalteelt või parklast. Kui kõik suruvad varakult esimesse ritta, siis on saba pikem ja kriitiline ala pikeneb. Kui mõlemad read sõidavad lõpuni ja siis liituvad, siis on saba kaks korda lühem.
Tõmblukule järgneval teeosal ei ole vahet, kas enne toimus liitumine sujuvalt või trügides - seal on alati ruumi. Ning liitumisele eelnevas teeosas käib trügimine niiehknii, kuna enamus end juhiks nimetavaid juhikohale sattunuid ei ole võimelised peeglist ei kiirust, kaugust ega vahemaad hindama. Ning autosid mahub ühte ritta täpselt kaks korda vähem, kui kahte ritta. Selle vastu ei saa kuidagi ning autosid on meil ajuti labaselt liiga palju.
Samas ei näita juba seisvast rivist möödatuhisemine olukorras, kus rea koondumine on märkidega näidatud ja üldteada (palju neid inimesi ikka enam on, kellele tuleks kaamoseaugu liikluskorralduslik käkk ootamatult) ning seejärel "oma õiguse alusel" tuimalt vahelepressimine muud, kui koduse kasvatuse ja empaatiavõime puudumist. Mis pole kuidagi karistatav, vaid nüüdsel ajal näitab "indiviidi sõltumatust ja oskust kasutada ära avanenud võimalusi".
Olgu siinkohal õrnapõrnalistele kergsolvujatele selgituseks öeldud, et ÜKS suunanäitaja saab alati vahele. Aga ülejäänud "noored, dünaamlised ja leidlikud" oodaku oma aega.