02-11-2020, 17:57 PM
(31-10-2020, 23:45 PM)aavu Kirjutas: Kanama kohta olen kuulnud, et eksamisõidul kukutakse läbi kui kohe peale pideva joone lõppu ümber reastuda. Ei tea miks, kui kedagi ei sega. Võibolla eksami sooritaja ei kiirenda ja jääb kaugematele jalgu, igatahes peab kiirendus-aeglustusraja lõpuni sõitma. Märk ju kohustab paremat suunda näitajad niigi lubama enda ette aeglustusrajale.
Mina sõitsin seal ka nagu igapäevasõidukiga harjunud ehk kohe esimese võimalusel keskmisele sõidurajale ja sain sõiduõpetajalt "noomida", mujal käskis veokiga kohe pärast pidevjoont reastuda, et sõiduautod külje peale ei poeks ja niiviisi kiirendusraja lõpus ise troppi ei satuks. Aga vot selles kohas oli see viga.