24-09-2014, 17:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-09-2014, 17:11 PM ja muutjaks oli Tegelane5.)
(24-09-2014, 12:30 PM)v6sa Kirjutas:(24-09-2014, 11:06 AM)PlyVal64 Kirjutas: ...IGAL veesõidukil säilub ka täielik inimese füüsilise jõu pealt juhtimisvõimekus.
...
Sa oled linkimises kõva käsi - ole hää ja näita, kuidas sihukesi pisemaid (näiteks Tallinki praame) laevu käsitsi tüüritakse? Siis ilma masina abistava jõuta?
http://epl.delfi.ee/news/eesti/asjatundj...d=51183093
[/quote]
Nimelt juhitakse Silja Europa sarnaseid laevu elektro-hüdrauliliste süsteemide abil, mis on viimse detailini dubleeritud ja ühe komponendi rike ei vii kunagi tervet roolisüsteemi rivist välja. Seega peab Punabi arvates midagi kapitaalselt rikkis olema.
„Mingitel põhjustel võis näiteks hüdraulikasüsteemist õli välja voolata. Teine võimalus – elektrivarustus kadus, aga seda ilmselt ei juhtunud, sest muidu oleks ka laev pime olnud. Võib olla tegemist ka roolilaba endaga, mis mingil põhjusel oli kinni kiilunud,” pakkus Punab võimalikke seletusi juhtunule.
Kui roolisüsteem rikki läheb, saab laeva küll pöörata ka käsitsi, aga see on nii suure laeva puhul võimalik vaid väga aeglasel käigul, sest laba ühest asendist teise viimine võib võtta minuteid. [quote]
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.