K-750 süüde ja klapivahe
#4

Midagi ei juhtu ka kui klapivahe natuke suurem jätta. Klõbin on külma mootori puhul suurem aga kuumal suvepäeval ei jää klapid aeglasel sõidul avatuks ja karburaatorites ei lähe bensiin keema. Kuna püstklappidega mootoril on klapistik lihtsa ehitusega siis ei ole karta ka klapisäärte kõveraks minekut. Talvel sõites võib vahe ka muidugi väiksem olla.
Süüdet sätitakse bensiini oktaanarvu järgi, sestap on keeruline öelda kraade.
Ise sõidan 95-ga ja süütenurk on keeratud võimalikult ühte serva, talveunepealt ei mäleta kahjuks öelda, kumba serva. Vales asendis minu tsikkel ei käivitugi.
Eraldi teema on veel karburaatorite võrdseks seadmine.

Tõnu Piibur
5116265
Vasta


Sõnumeid selles teemas
K-750 süüde ja klapivahe - Autor: rennu - 24-02-2004, 23:03 PM
[Sõnumit pole] - Autor: valts - 24-02-2004, 23:23 PM
[Sõnumit pole] - Autor: Olaf - 25-02-2004, 00:01 AM
[Sõnumit pole] - Autor: Väravamehaanik - 25-02-2004, 11:52 AM
[Sõnumit pole] - Autor: rennu - 25-02-2004, 18:36 PM
[Sõnumit pole] - Autor: kenwood - 25-02-2004, 19:19 PM
[Sõnumit pole] - Autor: rennu - 25-02-2004, 19:20 PM
[Sõnumit pole] - Autor: klaabu - 25-02-2004, 23:30 PM
[Sõnumit pole] - Autor: Aivar71 - 26-02-2004, 01:31 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne