31-10-2014, 21:22 PM
Olen selle hammasrihma purunemise transitil üle elanud.
Oli vabalthingav mootor, mis sai eelmine sügis ära turbotatud. Nüüd suvel
13tuhat km. peale turbotamist purunes kiirendades hammasrihm. pauk oli 500m kaugusele kuulda.
Pole julgenud kapoti alla vaadatagi.
Helistasin sugulasele saare diislisse ja jutt ei olnud meeldiv.
Nimelt sitem versioon on selline:
Tõukur vardad kõveraks. Nookurid pooleks ja transiti eripäraks on see, et kui
klapid pähe lõõvad siis võib ülemised rõngad kinni lüüa, kuna ülemine rõngas on kolvi ülemisest servast VAID 3mm kaugusel.
Seda sa ei tea ennem, kui kaane maha võtad.
muidugi, kui ei võta ja rõngas kinni, siis käima läheb ja sõidab kah, aga mootor jääb suht ruttu kohviks.
Mul lõi rihma purunedes tõukur vardad 5tk kõveraks. õnneks jäid nookurid terveks.
võtsin kaane maha, vaatasin klapi jäljed kolbide peal. Pühkisin kolvid tahmast puhtaks ja
polekski nagu midagi juhtunud, kolvil täkkeid polnud. Klapid käisid ka vabalt ja kontrollides lekkeid polnud.
seega klapid sirged.
transitil muide otse pähe klapid, mis tavaliselt sirgeks jäävad.
poest uus tihend, uus rihm. tõukurid tampisin alasi peal sirgeks. kontrollisin puurpingis palju viskavad.
kui suht ok sai, panin kokku. regullisin klapid ja tuld. töötab ja sõidab. tänaseks 23tuhat kellal.
Lõpetuseks võib õelda pääsesin vaid suure ehmatuse ja selge hoiatusega, et õigel ajal tuleb rihma vahetada.
Oli vabalthingav mootor, mis sai eelmine sügis ära turbotatud. Nüüd suvel
13tuhat km. peale turbotamist purunes kiirendades hammasrihm. pauk oli 500m kaugusele kuulda.
Pole julgenud kapoti alla vaadatagi.
Helistasin sugulasele saare diislisse ja jutt ei olnud meeldiv.
Nimelt sitem versioon on selline:
Tõukur vardad kõveraks. Nookurid pooleks ja transiti eripäraks on see, et kui
klapid pähe lõõvad siis võib ülemised rõngad kinni lüüa, kuna ülemine rõngas on kolvi ülemisest servast VAID 3mm kaugusel.
Seda sa ei tea ennem, kui kaane maha võtad.
muidugi, kui ei võta ja rõngas kinni, siis käima läheb ja sõidab kah, aga mootor jääb suht ruttu kohviks.
Mul lõi rihma purunedes tõukur vardad 5tk kõveraks. õnneks jäid nookurid terveks.
võtsin kaane maha, vaatasin klapi jäljed kolbide peal. Pühkisin kolvid tahmast puhtaks ja
polekski nagu midagi juhtunud, kolvil täkkeid polnud. Klapid käisid ka vabalt ja kontrollides lekkeid polnud.
seega klapid sirged.
transitil muide otse pähe klapid, mis tavaliselt sirgeks jäävad.
poest uus tihend, uus rihm. tõukurid tampisin alasi peal sirgeks. kontrollisin puurpingis palju viskavad.
kui suht ok sai, panin kokku. regullisin klapid ja tuld. töötab ja sõidab. tänaseks 23tuhat kellal.
Lõpetuseks võib õelda pääsesin vaid suure ehmatuse ja selge hoiatusega, et õigel ajal tuleb rihma vahetada.