13-01-2015, 23:35 PM
üks mis hetkel ette jäi oli see
just tagaveo pärast + siis muud lisad
selles siis näha ka analoogiat mislaadne töökoda mulpraegu taga on erinevusega et mul on hetkel rohke ehk suuremalt seda asja seal taga.
http://www.auto24.ee/used/1918849
võiks olla ehk uuem natuke ja madalam muidu peris hea.
masterist jäi selline jalgu
pigem siis kah varustuse pärast
http://www.auto24.ee/used/1074915
kuigi peab mainima et see kah suur on
peab vist hakkama objekte valima muhu mahub ja kuhu mitte
eks valikut on veelgi aga mitte just üüratult
päris planku asja kah ei taha 21. sajand juba nagu
kliima/konditsioneer ja elektriakaen peavad olema
kaasreisija iste võiks olla ühe kohaline aga see on juba selline nõudmine mis piirab valiku nullilähedaseks
vidinad toovad plusspunkte nagu katuseraam, püsikiirus, parkimise andurid, navi jms.
aga las see ninn nänn olla hetkel
praegusel bussil vahetasime ise 2 kohalise 1 kohalise vastu ja seda just mugavuse pärast
eks tuleb minna proovima kuidas istmik regeerib uuele kogemusele
just tagaveo pärast + siis muud lisad
selles siis näha ka analoogiat mislaadne töökoda mulpraegu taga on erinevusega et mul on hetkel rohke ehk suuremalt seda asja seal taga.
http://www.auto24.ee/used/1918849
võiks olla ehk uuem natuke ja madalam muidu peris hea.
masterist jäi selline jalgu
pigem siis kah varustuse pärast
http://www.auto24.ee/used/1074915
kuigi peab mainima et see kah suur on
peab vist hakkama objekte valima muhu mahub ja kuhu mitte
eks valikut on veelgi aga mitte just üüratult
päris planku asja kah ei taha 21. sajand juba nagu
kliima/konditsioneer ja elektriakaen peavad olema
kaasreisija iste võiks olla ühe kohaline aga see on juba selline nõudmine mis piirab valiku nullilähedaseks
vidinad toovad plusspunkte nagu katuseraam, püsikiirus, parkimise andurid, navi jms.
aga las see ninn nänn olla hetkel
praegusel bussil vahetasime ise 2 kohalise 1 kohalise vastu ja seda just mugavuse pärast
eks tuleb minna proovima kuidas istmik regeerib uuele kogemusele