16-01-2015, 18:27 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-01-2015, 18:36 PM ja muutjaks oli PlyVal64.)
(16-01-2015, 17:51 PM)zurik Kirjutas:Ega vist polegi vastatud Mõnel kindlasti on, minu mäletamisel oli selline number kindlasti Ivecol (see ja reaalse tagaluuktõstuki tugevusvaru olidki kunagi ammu peamised kriteeriumid sellise soetamsiel) ja on kohe raudselt normaalsetel Chevy Van'idel, sest neil on ka päriselt võimu seda vedada! Neil lausa tehase poolt kuulpeaga lubatud Ameerika mandril Max Conventional Trailering 10 000 lbs ehk 4535 kg ja GCWR (see on vist mingi poolt-toetuv vms) kuni 16000 lbs ehk 7250 kg!!! Ma usun, et ka 3500+ kg massiga kuutidel on 3500 käru olemas, näiteks Sprinteri 500-seerial (5 tonni täismass).(15-01-2015, 19:36 PM)PlyVal64 Kirjutas: Ahjah, kui Sul on vajadus tõesti maksimum-suurt käru vedada, siis ka see pool tuleb alati passist üle vaadata! See on üllatav aga ei ole see teps mitte "elementaarne" et seal 3500 kg ilutseks.
Vabandust kui on juba vastatud
edit: miskipärast salatsetakse UUTE kuutide tehniliste andmetega ja veebis on üldsõnaline möla a'la praeguse uue Daily kohta: 6 täismassi vahemikus 3,3–7 tonni; kasulik kandevõime (sh juht) kuni 4700 kg ja haagise suurim mass kuni 3500 kg;
No fakk, kas on siis raske kirjutada, et millisel millised massid on???