06-03-2015, 08:50 AM
Hmm,tegelt olen isi ka sellele mõelnud,a väike hirm ka ikka,juhul kui lõhub,siis parem lõhkugu vintsi.
Kõik õige, aga kui mitu korda aastas läheb vintsi vaja? Kas tasub hakata masinale aretama midagi mis ei leia kasutust ja ennast ära ei tasu. Mulle isiklikult ka meeldib kui ühel masinal on mitmeid tööriistu ja agregaate võimalik külge panna, aga vajalikkuse põhimõttest lähtudes kas on ikka vaja hakata arendama ja ehitama kui kasutust ei leia. Teeksid sa vintsiga igapäev tööd - OK, aga mõned korrad metsast välja sõites ära uppuda ja selleks vints ehitada???????? .
Samas kui selle ratta külge pandava vintsitrumli läbimõõt on kuskil 100...200mm siis ei lõhu ta eriliselt masinat, kuna ratta kaabima võtmiseks läheb ikka tunduvalt rohkem jõudu vaja kui trossi kerimiseks sellise läbimõõduga trumlile. See trummel praktiliselt ei vea masinat välja, vaid sunnib rattaid haakuma ettetuleva uue pinnasega mitte minema sügavuti.
OK see jutt oli jälle lihtsalt mõtteaine pakkumiseks mitte kellegi inseneri kutsumuse arvustamiseks ja mahategemiseks. Samas vaadates pilte kus masin koos kutsiksikaga uppunud siis topelt rehvid oleksid ka kõvasti aidanud, ja ega rehvimuster kannata ka üldse kriitikat. Selline sile rehv käib juba ilma koormata kergesti ringi ja puudub haakumine. Pakun et original pitsalõikurid natukese väiksema rehvirõhuga oleksid ilma vaevata su välja aidanud.
Kõik õige, aga kui mitu korda aastas läheb vintsi vaja? Kas tasub hakata masinale aretama midagi mis ei leia kasutust ja ennast ära ei tasu. Mulle isiklikult ka meeldib kui ühel masinal on mitmeid tööriistu ja agregaate võimalik külge panna, aga vajalikkuse põhimõttest lähtudes kas on ikka vaja hakata arendama ja ehitama kui kasutust ei leia. Teeksid sa vintsiga igapäev tööd - OK, aga mõned korrad metsast välja sõites ära uppuda ja selleks vints ehitada???????? .
Samas kui selle ratta külge pandava vintsitrumli läbimõõt on kuskil 100...200mm siis ei lõhu ta eriliselt masinat, kuna ratta kaabima võtmiseks läheb ikka tunduvalt rohkem jõudu vaja kui trossi kerimiseks sellise läbimõõduga trumlile. See trummel praktiliselt ei vea masinat välja, vaid sunnib rattaid haakuma ettetuleva uue pinnasega mitte minema sügavuti.
OK see jutt oli jälle lihtsalt mõtteaine pakkumiseks mitte kellegi inseneri kutsumuse arvustamiseks ja mahategemiseks. Samas vaadates pilte kus masin koos kutsiksikaga uppunud siis topelt rehvid oleksid ka kõvasti aidanud, ja ega rehvimuster kannata ka üldse kriitikat. Selline sile rehv käib juba ilma koormata kergesti ringi ja puudub haakumine. Pakun et original pitsalõikurid natukese väiksema rehvirõhuga oleksid ilma vaevata su välja aidanud.