Hatz diesel
#1

Selline mootor   http://public.fotki.com/mlpildid/pildidp...g9125.html
[Pilt: IMG_9_125-vi.jpg]
[Pilt: IMG_9_126-vi.jpg]
Külmalt käivitub isegi  -10kraadi celsiust, kuid kui mootor soe, siis ei ühtegi pauku.... jahtub maha, läheb esimesest tõmbest käima
Kui mootor on hõre, siiis peaks ju vastupidine olukord olema ...
Samas on mõte niinimetatud "külmkäivitus"reziimi kohta, Vanadel Volvo veökatel oli kõrgsurve pumbal nupp, mida tuli vajutada enne esimest külmkäivitust, mis andis vast käsu pritsida sisse suurem kogus kütet alustuseks, Kas sellel mootoril ei ole tegu mingi automaat etteandega käivituse alguses?  Ja see soojalt ei toimi. Antud isendil oli pöörete reguleerimis varras natuke viga....kõveraks läinud (lohakas transportimine)...Õgvendasin selle ilusti sirgeks tagasi, aga viga selles polnud. Endine omanik räägib vanadusest ja kuluvusest.   Minu taipamise järgi ei tohiks kulunud mootor...pump külmaga üldse käivituda.
Keegi KSF meie hulgast kribas kunagi, et remondib antud marki jõuallikaid.  Ehk leiate mõned minutid ja toote teemasse selgust..
Parimat  Margus.

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Hatz diesel - Autor: h2rra - 01-05-2015, 10:40 AM
RE: Hatz diesel - Autor: diesel - 01-05-2015, 10:56 AM
RE: Hatz diesel - Autor: traatjalg - 01-05-2015, 21:58 PM
RE: Hatz diesel - Autor: Marko - 01-05-2015, 22:05 PM
RE: Hatz diesel - Autor: h2rra - 02-05-2015, 22:22 PM
RE: Hatz diesel - Autor: Gravity - 02-05-2015, 23:53 PM
RE: Hatz diesel - Autor: h2rra - 06-06-2016, 11:46 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne