Hatz diesel
#6

Soojast peast mittekäivitumine on pumba viga, mis on siis normaalselt kulunud. Kulumine nii piiripeale , et soojuspaisumine avaldab mõju käivitamisele . 

Pumpa on keeruline jahutada kuna asub poolenisti otsakaane sees. 

Hatz 1B seerial on külmkäivitus lahendatud automaatse Bi-metalliga. Kui mootor külm siis saab hoovastik kaugemale liikuda ja kütusekogust suurendada . Välimine võll kuhu läheb antud mootoril gaasitrossi hoidja külge käib ikka sama palju . 

Vanematel(E-seeria) kasutati siis käsitsi tõmmatavat nuppu mis lubas ka kütusekoguse hooval kaugemale minna käivituse ajal .  


Varuosadega saan ka aidata. 

Esmalt vaata ära, kas sul on 1 otsaga või siis 3 otsaga kütusefiltri süsteem . 

Tavaline pump on st pole pumppihusti .  Varuosana on plunzeripaar eraldi vahetatav. 

www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Hatz diesel - Autor: h2rra - 01-05-2015, 10:40 AM
RE: Hatz diesel - Autor: diesel - 01-05-2015, 10:56 AM
RE: Hatz diesel - Autor: traatjalg - 01-05-2015, 21:58 PM
RE: Hatz diesel - Autor: Marko - 01-05-2015, 22:05 PM
RE: Hatz diesel - Autor: h2rra - 02-05-2015, 22:22 PM
RE: Hatz diesel - Autor: Gravity - 02-05-2015, 23:53 PM
RE: Hatz diesel - Autor: h2rra - 06-06-2016, 11:46 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne