02-05-2015, 23:53 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-05-2015, 00:00 AM ja muutjaks oli Gravity.)
Soojast peast mittekäivitumine on pumba viga, mis on siis normaalselt kulunud. Kulumine nii piiripeale , et soojuspaisumine avaldab mõju käivitamisele .
Pumpa on keeruline jahutada kuna asub poolenisti otsakaane sees.
Hatz 1B seerial on külmkäivitus lahendatud automaatse Bi-metalliga. Kui mootor külm siis saab hoovastik kaugemale liikuda ja kütusekogust suurendada . Välimine võll kuhu läheb antud mootoril gaasitrossi hoidja külge käib ikka sama palju .
Vanematel(E-seeria) kasutati siis käsitsi tõmmatavat nuppu mis lubas ka kütusekoguse hooval kaugemale minna käivituse ajal .
Varuosadega saan ka aidata.
Esmalt vaata ära, kas sul on 1 otsaga või siis 3 otsaga kütusefiltri süsteem .
Tavaline pump on st pole pumppihusti . Varuosana on plunzeripaar eraldi vahetatav.
Pumpa on keeruline jahutada kuna asub poolenisti otsakaane sees.
Hatz 1B seerial on külmkäivitus lahendatud automaatse Bi-metalliga. Kui mootor külm siis saab hoovastik kaugemale liikuda ja kütusekogust suurendada . Välimine võll kuhu läheb antud mootoril gaasitrossi hoidja külge käib ikka sama palju .
Vanematel(E-seeria) kasutati siis käsitsi tõmmatavat nuppu mis lubas ka kütusekoguse hooval kaugemale minna käivituse ajal .
Varuosadega saan ka aidata.
Esmalt vaata ära, kas sul on 1 otsaga või siis 3 otsaga kütusefiltri süsteem .
Tavaline pump on st pole pumppihusti . Varuosana on plunzeripaar eraldi vahetatav.
www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed