02-07-2015, 11:12 AM
(01-07-2015, 13:40 PM)kass Kirjutas: Pole tänu väärt! (tegelikult muidugi on küll!)
Coka-cola kohalt - ma olen šokeeritud! Ütle, et see ei ole tõsi!
Vänt- ehk kurblivõllid on ühed, aga ketirataste kohalt ei julge K 58 kohta kommenteerida, milline ja mismoodi see ketiratas seal käib, rumm on igatahes teine kui ülejäänutel 125-stel võrridel, K 55 rumm on ka teine, st jämedam võll ja 202 laagrid 201 asemel, vb ka K 125M oli juba 202 laagriga? Aga ketiratas peaks olema K 55-l ikka sama, mis eelnevatel mudelitel.
cOLAST KOKAST ei tea ma midagi aga aga K55 peaks ketiratas olema laiem ja suureme siseauguga.Esimestel K ja M1A ketiratas väga õhuke ja kitsas kett aga ketisamm sama mis edaspidi tuli,niikitsas kett oli et sai panna ka võrri D4 mootorile.