02-10-2015, 15:03 PM
Peab jälgima kahte põhiasja:
1. katus peab pidama.
2. põhi peab läbi laskma.
Kui neid asju jälgid siis saad ka auto lõpuks kuivaks.
Suured augud kaltsuga kinni,pigi selga ja silud kuidagi ära. Pärast hiljem saad remontida küll,kui aega rohkem leiad. Ma olen näinud,et auto põhja on lapitud kilupleki ja tõmbeneetidega. Pigi on ka selga tõmmatud ja alt vaadates tundub täitsa kena. Jõudu tööle!
1. katus peab pidama.
2. põhi peab läbi laskma.
Kui neid asju jälgid siis saad ka auto lõpuks kuivaks.
Suured augud kaltsuga kinni,pigi selga ja silud kuidagi ära. Pärast hiljem saad remontida küll,kui aega rohkem leiad. Ma olen näinud,et auto põhja on lapitud kilupleki ja tõmbeneetidega. Pigi on ka selga tõmmatud ja alt vaadates tundub täitsa kena. Jõudu tööle!