23-05-2018, 13:03 PM
(23-05-2018, 12:48 PM)wagoneer Kirjutas: ............Läks krunt/tsink/värv. Need kes hinda taga ajavad ei krundi, ega tsingi. Haljale metallile lastakse pulber otse peale. Kui pulbervärvija ka materjaliga koonerdab, et hinda alla viia, on häda väga kiirelt käes.
Aga esisillale sobivusest. Oma GTO esisilla jubinad lasin pulberdada Osmetis toona. Läks krunt/tsink/värv.
Sõidetud küll vist jah mingi 15 tuhat kilomeetrit vaid. Aga seda ka igasugustel teedel. On peal täkkeid ja kriipse. Aga roostet ei miskit. ..............
Kindlalt siin mängib rolli eelnev kruntimine ja tsinkimine, mis ei lase rooste minna kuigi värvipind on kahjustatud.
Võimalik veel ka pulberlakkimine. Pulbervärv on mõeldud metallkontstruktsioonide odavaks ja kiireks värvimiseks.
Pulbervärv on oma olemuselt kalk ja mehaanilised löögid löövad killud välja. Hilisem eemaldus ,,peavalu"
Seega sillakinnitused rahvakeeli ,,rekka raamivärviga" või ,,Cobraga"
Autoplekksepa- ja keevitustööd, värvimine, avariijärgne taastamine ning vanasõidukite renoveerimine. http://www.hmp.ee/