11-01-2016, 15:48 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-01-2016, 18:18 PM ja muutjaks oli mlsluik.)
Vedu on siis kui esisild ikka reaalset tööd teeb, mitte ei veere vabaajooksuga kaasa. Arvan mina, eks sellest ka möödarääkivus.
Eks mingi kogemus on nelikutega...
Kui juba jutt siis unimogile läks siis eks paljud teavad et mul töös üks 1300 seeria unimog, siis veel magirus, hobikorras 66 ning saurer ja väiksemaid mehaanilise veoga maasturitest ei hakka üldse heietama. Ja unimogi ülekanne ei ole kuskilt otsas keerulisem kui antud jumzile tulev lülituskast...
Nüüd teemasse ka, kas Madisel on laia hammaka tegemiseks mingi joonis ka olemas, neid võiks ju kohe mõned lisaks teha? Tekib endalgi sportlik huvi juba
Eks mingi kogemus on nelikutega...
Kui juba jutt siis unimogile läks siis eks paljud teavad et mul töös üks 1300 seeria unimog, siis veel magirus, hobikorras 66 ning saurer ja väiksemaid mehaanilise veoga maasturitest ei hakka üldse heietama. Ja unimogi ülekanne ei ole kuskilt otsas keerulisem kui antud jumzile tulev lülituskast...
Nüüd teemasse ka, kas Madisel on laia hammaka tegemiseks mingi joonis ka olemas, neid võiks ju kohe mõned lisaks teha? Tekib endalgi sportlik huvi juba
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB