13-01-2016, 01:45 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-01-2016, 01:54 AM ja muutjaks oli viplala.)
(12-01-2016, 10:48 AM)v6sa Kirjutas:No ei ole mulle vaja neid mikihiire füüsika teemasid , piisaks sellest, kui sa reaalselt tood näited, kus mootori üles sulamisel on kone plaksuga katki lennanud. Nu ei ole selliseid asju toimunud. Ja isegi kui läbi ussi m...ni on1/1000000 siis ei ole see teema mida peaks kaaluma. Lõhki lähevad lähevad materjalid mootoris siiski külmast tekkinud vee paisumisele ja sulamisel kaob pinge. Seal võib olla mingi x moment, kuid erand kinnitab reeglit, ning nende pea olematute eranditega tekib rohkem kahju kui kasu pöördvõrdeliselt siis eelnevale suhtele... 100000/1. Seda näiteks kui liiga kaua oodata külma/vähem külma, sula või niiskue erinevuste käes, ning sealt tulenevalt tekivad kones erinevate tempide baasil materjalide paisumised ning kahanemised ja ka lõpuks kriitilise punkti murdumine. Minu soovitus on siiski, kohe kui külmumist märkate, visake aparaat sooja.(12-01-2016, 04:09 AM)viplala Kirjutas: ...
See jutt, et soojas mootor lõhki külmub, on jama mis jama.
...
Ma ei oleks selles väites nii kindel:
http://opik.fyysika.ee/index.php/book/section/8724
Kuigi kolmikpunkti läbimisel peaks vee maht veeldumisel vähenema, võib vahetult enne kolmiksidemete purunemist maht suurenenda. Vähe, aga keegi ju ei tea, kui lähedal on jäätunud mootori detailide tõmbepinged purunemispiirile.
E: peaaegu oleks meelest lännu... proovige asjadega ikka kainet mõistust hoida ja mis põhiline, ärge mõelge lihtsate asjadega üle
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!