13-01-2016, 09:41 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-01-2016, 15:27 PM ja muutjaks oli Basilio.)
Mina laseksin lihtsalt väikese plusskraadiga garaažis aeglaselt üles sulada. Kuuma auru ja fööniga ekstreemitamisel see häda, et mootor soojeneb kiiresti ja ebaühtlaselt. Võib olla ei juhtu midagi ... võib olla. Mina ei prooviks.
Külmumispunnide jutt õige. On endagi südametunnistusel üks mootori külmumine noorest peast. Masin veel teise mehe oma... Oli lihtsalt ootamatu külm sügisel. Virutas üleöö -6*C. Peale ühe külmumispunni välja surumise ei juhtunudki midagi erilist. Sai sellele haamriga ettevaatlikult õige kuju tagasi antud ja värviga tagasi pandud. Kui vesi päris puhas ei ole vaid kasvõi natukegi antifriisi-ollust hulgas, tekib monoliitse jää asemel puder, mis ei lõhu. Vajaliku miinimumkontsentratsiooni kohta ei tea siiski ütelda. Teab keegi täpselt? Igatahes nii lahja tosool, mis -5C* juures ära külmab, läheb ilusti pudruks(jälle enda kogemus). Pärast seda kogemust ostsin tihedusemõõtja.
Külmumispunnide jutt õige. On endagi südametunnistusel üks mootori külmumine noorest peast. Masin veel teise mehe oma... Oli lihtsalt ootamatu külm sügisel. Virutas üleöö -6*C. Peale ühe külmumispunni välja surumise ei juhtunudki midagi erilist. Sai sellele haamriga ettevaatlikult õige kuju tagasi antud ja värviga tagasi pandud. Kui vesi päris puhas ei ole vaid kasvõi natukegi antifriisi-ollust hulgas, tekib monoliitse jää asemel puder, mis ei lõhu. Vajaliku miinimumkontsentratsiooni kohta ei tea siiski ütelda. Teab keegi täpselt? Igatahes nii lahja tosool, mis -5C* juures ära külmab, läheb ilusti pudruks(jälle enda kogemus). Pärast seda kogemust ostsin tihedusemõõtja.
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.