Skoda mootor sapakale + mosse kõrgemaks tõstmine
#3

> mis amorte õnnestux 2140 alla panna,et rattad koopast
> välja saax.

Amortisaator ehk slängis amort ei tegele auto vedrustuses muuga kui õõtsumise vaibutamisega ehk siis töötab pidurina nii üles kui ka alla vetrumisel (nn kahepoolne amortisaator). Vaid MacPherson süsteemis on amortisaatoril ka muu (passiivne) roll vedrustuse elemendina, kuid 2140-l teatavasti ei kasutatud MacPherson süsteemi.

Ehk - ükskõik millise amortisaatori Sa alla paned või jätad nad üldse paigaldamata, ratta asukoht koopa (ja ka ülejäänud kere) suhtes ei muutu karvavõrdki Smile Küll aga sõltuvad sellest sõiduomadused. (Kunagi sai naljapärast proovitud, kuidas on Ziguli 06ga sõita ilma tagaamortideta... mõnus tunne oli Wink )

Ratta asukoha muutmiseks kere suhtes pead Sa muutma ikkagi kas õõtshoobi, vedrusid ja/või nende kinnitusi. Ja loomulikult tuleb kõikide selliste ümberehituste käigus arvestada, et auto veermikul on hulk seadenurki (kokkujooks, külgkalle, pöördtelje kalded jm), mida ei saa omatahtsi suvaliselt paigast keerata, sest need võivad hakata drastiliselt mõjutama sõiduomadusi, juhitavust ning \"sööma\" rehve.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Skoda mootor sapakale + mosse kõrgemaks tõstmine - Autor: mõlll - 29-03-2004, 15:03 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne