14-11-2016, 12:11 PM
(14-11-2016, 00:04 AM)Tuningman Kirjutas: Aga Viimasele lausele ei saanud pihta.
Pidamise alla mõtlesin tegelt juba pehmeks läinud metsa, kus enamuse ajst kõik 8 ratast tühja panevad
Sa kirjutasid ju nii:
Kui tee peale jõudsin ja 9 sisse sain, siis pidin end täiega täis tegema.
Vahetasin kiiresti 8 peale ja liikusin rahulikult töökotta.
Millest mul tekkis küsimus, kas aluspükse ohustava situatsiooni põhjuseks oli masinat lammutama hakanud vibratsioon või mootori töömüra mattev ulgumine...
Hea on vaadata viisakat paigaldust. Niivõrd, kuivõrd see kõnealuse traktorilaadse toote puhul võimalik on.
Rääkides pidamisest, siis selle rongi ainsad reaalselt pidamist omavad rehvid on esisillal. Taga- ja kärurattad on sedapalju kulunud, et omavad vaid abistavat ja pinnalhoidvat toimet. Käruratastele on lihtne (kuigi mitte odav) abi lintide pealetõmbamisega saadaval. Tagarataste puhul ketid enam peale ei mahu - tuleks võtta väiksem mõõt ja panna peale korralikud hammastega ketid. Mis paraku maksab ja mitte vähe. Ning mis kaotab antud komplekti maanteelegaalsuse.
Aga tükk aega on firmajuhtidel veel odavam töömeeste ajusid nussida kehvade riistadega. Sest traktori riste veel leiab ja metsaomanikud lubavad ka oma metsi lõhkuda. Peaasi, et odavalt saaks.