07-01-2017, 09:43 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-01-2017, 09:46 AM ja muutjaks oli TeeTL.)
(07-01-2017, 02:56 AM)stihl Kirjutas: Pingeregulaator ei ole ka enam päris sama, selle nimi on nüüd keskelektriplokk, võimisiganes nimi tal on.Nendest andmetest, mida seal aku kohta sisestatakse - tootjakood, seerianr, varuosakood - saab kasu olla ainult siis, kui masin on pilves ehk võrgus.
Ja see on ka see, kes tahab, et uut akut talle "tutvustataks", ise ta ju toimida/otsustada ei oska, kuna on meelega loll tehtud.
...
Või siis on aku vahetus lubatud ainult täielikus OEM- vastavuses jupstükiga. Sel juhul loogiline järeldus oleks, et mingite "uute" andmete sisestamine aku asendamisel on absurd.
Mingite varuosandmebaaside ja kataloogide hoidmine auto mälus oleks ka absurd.
Selleks puhuks on vist ette nāhtud tarkvarahooldus ja diagnostika ainult esinduses ?