18-04-2017, 23:31 PM
Väga rõõmustav, et väikemootorite spetsialist on sõna võtnud!
Olen selle Honda mootori kohta varunud paraja posu kirjandust. Muuhulgas ka elektriskeemi sisaldava tehasejuhendi. Hea meelega näitaks skeemi teistele ka, aga ei saa: kole peenike kribu, pole loetav. Kui suurendada, muutub uduseks, ja pole jälle loetav
Süütelukku puudutav ei erine põhimõtteliselt kaasaegse Subaru omast. 4 klemmi, 3 asendit.
0 - suretus (süüte madalpinge on lühistatud massi)
1 - töötava mootori asend (ükski klemm pole omavahel ühendatud)
2 - starteri lülitamine (akust tulev ühendub tõmbereleega)
Klassikalisel auto vms süütelukul (kus süüteseade pole akust sõltumatu) toimub suretus süüteahela katkestamisega, mitte massi lülitamisega. Akust sõltumatu süütega väikemootori puhul pole kasutatav Sellepärast ma murumasinate lukkude kohta uurisingi. Muide, seal on ka üks kruviklemmidega variant. Praktiline, kui on vaja juhtmega edasi minna, näiteks võtta valgustuse jaoks vool süüteluku küljest (et ei peaks mitut juhet vedama).
Muidugi on võimalus kasutada "tavalist" süütelukku ja suretus teha eraldi nupuga.
Olen selle Honda mootori kohta varunud paraja posu kirjandust. Muuhulgas ka elektriskeemi sisaldava tehasejuhendi. Hea meelega näitaks skeemi teistele ka, aga ei saa: kole peenike kribu, pole loetav. Kui suurendada, muutub uduseks, ja pole jälle loetav
Süütelukku puudutav ei erine põhimõtteliselt kaasaegse Subaru omast. 4 klemmi, 3 asendit.
0 - suretus (süüte madalpinge on lühistatud massi)
1 - töötava mootori asend (ükski klemm pole omavahel ühendatud)
2 - starteri lülitamine (akust tulev ühendub tõmbereleega)
Klassikalisel auto vms süütelukul (kus süüteseade pole akust sõltumatu) toimub suretus süüteahela katkestamisega, mitte massi lülitamisega. Akust sõltumatu süütega väikemootori puhul pole kasutatav Sellepärast ma murumasinate lukkude kohta uurisingi. Muide, seal on ka üks kruviklemmidega variant. Praktiline, kui on vaja juhtmega edasi minna, näiteks võtta valgustuse jaoks vool süüteluku küljest (et ei peaks mitut juhet vedama).
Muidugi on võimalus kasutada "tavalist" süütelukku ja suretus teha eraldi nupuga.