03-03-2017, 16:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-03-2017, 16:51 PM ja muutjaks oli isandpauk.)
Kuidagi imelik oli ilma eksootiliste mõõtühikute vimkata. Palun edaspidi kasutada. Näiteks nanoarssinad või pikoküünrad oleks head variandid.
Järva-Jaani vimka oli hea. Umbes pooled vastused tulid kähku aga Õlle... ja Liiva ...? ei tulnud pilti ette.....
Muide, JJ varjupaiga taga on ju ka mingi krossi?rada Tamsalu maantee ääres. Oleks tahtnud lisakatset selmet kaks korda tühja mööda sõita.
Legendi kohese täitmise nõue .... ma kirjutan ju PLIIATSIGA. Pastakas ei hakka sageli peale ja pliiatsiga kirjutatut saab lõpus parandada. Kõik ei ole ilmeksimatud ning näiteks meie ekipaazi ristsõna lahend tuli vigade tõttu peale viimase KP läbimist välja mõelda (mis tänu vihjele, et on seotud/kasutusel ka uunikute talverallil, ka õnnestus).
Kaardilugeja kõige raskem ülesanne oli seekord kahe käega jalgratta spido-odomeetril tripi nullimine. Selleks oli vaja legendist lahti lasta ja paar korda võttiski see tuule alla. Õhtupoole hakkas külgkorvi rattaga ühendatud jalgratta-vidin valetama ja siis kasutasin masina enda odomeetrit...
Navi kasutamise mõtekus tekib vist ainult siis, kui oled lootusetult eksinud? Mul salvestas nutifön raja maha, et oleks hea kodus vaadata, kuid navigeerima küll ei pidanud.
Järva-Jaani vimka oli hea. Umbes pooled vastused tulid kähku aga Õlle... ja Liiva ...? ei tulnud pilti ette.....
Muide, JJ varjupaiga taga on ju ka mingi krossi?rada Tamsalu maantee ääres. Oleks tahtnud lisakatset selmet kaks korda tühja mööda sõita.
Legendi kohese täitmise nõue .... ma kirjutan ju PLIIATSIGA. Pastakas ei hakka sageli peale ja pliiatsiga kirjutatut saab lõpus parandada. Kõik ei ole ilmeksimatud ning näiteks meie ekipaazi ristsõna lahend tuli vigade tõttu peale viimase KP läbimist välja mõelda (mis tänu vihjele, et on seotud/kasutusel ka uunikute talverallil, ka õnnestus).
Kaardilugeja kõige raskem ülesanne oli seekord kahe käega jalgratta spido-odomeetril tripi nullimine. Selleks oli vaja legendist lahti lasta ja paar korda võttiski see tuule alla. Õhtupoole hakkas külgkorvi rattaga ühendatud jalgratta-vidin valetama ja siis kasutasin masina enda odomeetrit...
Navi kasutamise mõtekus tekib vist ainult siis, kui oled lootusetult eksinud? Mul salvestas nutifön raja maha, et oleks hea kodus vaadata, kuid navigeerima küll ei pidanud.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.