17-11-2004, 12:29 PM
[attachment=3137][attachment=3138][attachment=3139][attachment=3140][attachment=3141][attachment=3136]
Tankimootoreid on pandud laevadele.
Kuid laevamootoreid on ka kuival maal kasutatud. Lisan foto eestiaegsest liinibussist Scania-Vabis nr.94, millele aretati Kuusalus 1950.aastate alguses peale sõja ajal Kolga lahes madalikule jooksnud venelaste USA päritolu miiniristleja abimootor. Laeva diiselmootor osutus aga bussi jaoks liiga raskeks ja nii tekkis hiljem sageli probleeme esisilla ja esivedrudega. Teisel fotol on võrdluseks PTS-M ´i mootor mille paigaldasime eelmisel sügisel Lagedi T-34 -le. PTS-M \'i mootoril on 350 hj, originaal T-34 mootoril aga 500 hj. Väliskuju ja kõik kinnitused on täpselt samad ehk siis eriti palju muutusi ei ole 50 aasta jooksul olnud. Kõige suurem peavalu oli siduriga sest see tuli täielikult ümber ehitada. Vahe selles, et PTS-M käigukast ja sidur asuvad mootorist eemal ja on mootoriga ühendatud ülekandevõlli abil, T-34 sidur asub aga vahetult väntvõlli otsas mootori ja käigukasti vahel. Päris töökindlaks ei ole me sidurit tänaseni saanud.
Tankimootoreid on pandud laevadele.
Kuid laevamootoreid on ka kuival maal kasutatud. Lisan foto eestiaegsest liinibussist Scania-Vabis nr.94, millele aretati Kuusalus 1950.aastate alguses peale sõja ajal Kolga lahes madalikule jooksnud venelaste USA päritolu miiniristleja abimootor. Laeva diiselmootor osutus aga bussi jaoks liiga raskeks ja nii tekkis hiljem sageli probleeme esisilla ja esivedrudega. Teisel fotol on võrdluseks PTS-M ´i mootor mille paigaldasime eelmisel sügisel Lagedi T-34 -le. PTS-M \'i mootoril on 350 hj, originaal T-34 mootoril aga 500 hj. Väliskuju ja kõik kinnitused on täpselt samad ehk siis eriti palju muutusi ei ole 50 aasta jooksul olnud. Kõige suurem peavalu oli siduriga sest see tuli täielikult ümber ehitada. Vahe selles, et PTS-M käigukast ja sidur asuvad mootorist eemal ja on mootoriga ühendatud ülekandevõlli abil, T-34 sidur asub aga vahetult väntvõlli otsas mootori ja käigukasti vahel. Päris töökindlaks ei ole me sidurit tänaseni saanud.