Küsimus T-40 kohta
#12

(09-05-2017, 13:14 PM)v6sa Kirjutas:  
(09-05-2017, 12:55 PM)viplala Kirjutas:  
(08-05-2017, 11:28 AM)v6sa Kirjutas:  Parema kuluefektiivsusega on asendus toimiva pajaga.

Lootust, et kauaseisnud traktorist pelga leotamise peale elulooma saab, on õhkõrn. Samas - mõnel ju veab ka lotos. Ning hobid pea mõistlikud olema.

Nende padade eest küsitakse täna ikka päris krõbedaid summasid. Lihtsam ja odavam oleks tõesti haamriga kolvid lahti taguda ja uued kolvid koos silindritega sisse. Maksis vist kolb koos silindriga 40.- kanti. 500.- eest teeb terve uue mootori valmis koos tutika vändaga.

Mis on ka õige. Aga hakkame rehkendama. 4 kolbi koos silindritega 160.-. Kuna inimene küsis nii elementaarset asja, siis tõenäoliselt pole tal ka riistvara ega teadmisi asja kokkupanekuks. Mis tähendab, et kolvirõngaid kulub... Õlipumba seisukorda ei tea ka keegi. No see enamasti kuidagi ikka hingitseb.

OK, saime mootori pöörlema. Siis selgub, et starter on surnud. OK, ei raatsi korralikku panna, paneme 2,7 kW  - jälle 80 €. Aku võtame auto pealt laenuks, selle raha säästab. Peale pikka käiamist saab selgeks, et tegelikult on kinni ka KSP ja kusevad pihustid. Kui on ridapump, võib saada alla saja liikuma (kuniks Siemann veel elab). Kui on pööris, siis uus maksab mitusada ja keegi vana teha ei võta. Ongi pool uue mootori raha läinud ja kaaned-saaled on ikka vanad.

Kui mootor on elule saadud selgub, et sidur on peet ja käigukastis ragin sees.... Jälle €€€€

Töötava teeneljakümne saab paari tonni eest.

Samas võib olla ka nii, et kolvid irduvad kerge kopsu peale puuhaluga ja kogu remondi maksumuseks on uus õli ja mõni tund tööd. Keegi ei tea.

Pöörispeal aitab enamasti pumbapea vahetusest. Seal kuluvad plunzripaar ja hammaslatt. Jõgeval Sike Agris oli see u 60 euriga müügil. 
Kui montaazisplindi paigaldamine ja eemaldamine selgeks saada, siis saab pumbapea vahetamisega ise hakkama. Kuskil T-40 raamatus seda kirjeldatakse.
Meil oli ühel pumbal hammaslatt kulunud, aeg-ajalt juhtus, et kütuse sissepritse jäi kulunud hammaslati tõttu ühe silindri peale, siis käis mootor mitu minutit
üheainsa silindriga, enne kui gaasiga mängides liikuma sai. Teisel pumbal oli plunzripaar kulunud, pihustitorud lahti keerates selgus, et annab kütet ebavõrdsetes annustes,
mootor töötas ainult kõrgetel pööretel, käivitus eetriga. Pumba remondimees ütles jah, et nendele varuosasid enam pole, aga pumbapeasid õnneks veel on.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Küsimus T-40 kohta - Autor: ince2010 - 07-05-2017, 19:55 PM
RE: Küsimus T-40 kohta - Autor: metsakohin - 07-05-2017, 22:11 PM
RE: Küsimus T-40 kohta - Autor: v6sa - 08-05-2017, 11:28 AM
RE: Küsimus T-40 kohta - Autor: Andrus Rikkas - 08-05-2017, 22:16 PM
RE: Küsimus T-40 kohta - Autor: viplala - 09-05-2017, 12:55 PM
RE: Küsimus T-40 kohta - Autor: v6sa - 09-05-2017, 13:14 PM
RE: Küsimus T-40 kohta - Autor: viplala - 09-05-2017, 15:09 PM
RE: Küsimus T-40 kohta - Autor: heikkip2rn - 28-12-2017, 00:29 AM
RE: Küsimus T-40 kohta - Autor: Daff - 28-12-2017, 01:21 AM
RE: Küsimus T-40 kohta - Autor: mlsluik - 09-05-2017, 17:10 PM
RE: Küsimus T-40 kohta - Autor: corpy - 10-05-2017, 15:02 PM
RE: Küsimus T-40 kohta - Autor: corpy - 27-12-2017, 10:46 AM
RE: Küsimus T-40 kohta - Autor: saarrand - 27-12-2017, 14:01 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne