04-02-2018, 14:15 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-02-2018, 14:16 PM ja muutjaks oli Sidorov.)
(01-02-2018, 00:48 AM)rollfix Kirjutas: Mismoodi on kavatsus hoida ära keevituskohtade plekiühenduste roostetama minek? Kaks haljast plekki ju kokku lastud. Tehase vannitamist vist raske korraldada....
Ei näe mingit mõtet igat plekitükki eraldi kruntida, sest esiteks on halb keevitada ja teiseks on nagunii tehases terve kere valmistatud haljast plekist, mis seestpoolt kruntimata. Enne värvimist saab kõik vahed ja praod vedela krundiga üleujutatud. Peale värvimist vedelate roostekaitsevahenditega töödeldud. Kui soovida ideaalset kvaliteeti, tuleks kere jupphaaval lahti võtta ja seestpoolt töödelda (nagu teeb lugupeetud Autorestauraator).
Parempoolse esinurga tegemine
Parempoolse tagaotsa tegemine
Parem külg valmis
Tagaotsa tegemine
Tagaserva sisekülje tegemine
Tagaserva sisemine külg valmis
Mahalõigatud üleliigsed jupid
Parempoolse esimese piida tegemine
Tagaots valmis
Esipoolraam sai külge kruvitud
Järgneb..