04-11-2017, 21:13 PM
(04-11-2017, 19:58 PM)41Degree Kirjutas:Vot just tabasid naelapea pihta. ZIL 115-d on just maamunalt otsa saanud. Reegel oli nende autodega niimoodi, 100 000 km ja lammutusse. ZIL 115 logo kandsid ainult 20 esimest autot, millel oli veel 7,0 L ZIL 114 mootor ja järgmised c. 50 autot, millel küll passi kirjutati juba ZIL 4104 aga taga ilutses veel embleem ZIL 115. Kuskil 1982/83 aastal lihtsustati autot, korjati ära alumised ja poritiiva ääri kaunistavad iluliistud ja koos sellega ka embleem ZIL 115. Minu tuttava Igori autol järjekorra numbriga 83 neid enam ei ole. Tal auto aastast 1983. (minul nr 64, 1980). Minu auto päästis lammutamisest tõenäoliselt see, kui vaatad paar lehte postitusest tagasi passi väljavõttest, et auto sisuliselt esimesed 7 aastat ei sõitnudki (17 000 km). Hiljem anti valu aga riigi lõpp jõudis ennem kätte ja vaja oli alam rahvastele mett moka peale määrida, selle ta ka Gruusia patriarhile kingiti. Palju siis tõelisi ZIL 115-d alles on. Tõenäoliselt mitte üle 10-ne. Kui need grusiinid oleks selle auto kuhugi Vene või Lääne müügiportaalidesse üles sättinud. Oleks ma seda näinud nagu oma kõrvu.(04-11-2017, 18:14 PM)sfinks Kirjutas: Aga miks ZIL 115 ei võtnud, oleks veel vingem.Ega siis ZIL 115-d maamuna pealt otsa lõppenud pole, seda jõuab ju veel teha. See oleks täiesti mittepaha vaatepilt, kui selliseid kaks tükki kõrvuti seisaks, ühel reg.märgiks "115ZIL" ning teisel "ZIL115", mõlemad taastatuna "musta numbrisse". Olgu siis liikurid erinevate inimeste... või koguni sama omaniku omad
Ma ässitaja just ei ole, aga...