05-11-2017, 15:03 PM
Omamoodi huvitav küsimus on, kes siis oli antud masina esimene peremees. Nagu aru saan, siis kasutasid ZIL-115 klassi autosid ainult KK poliitbüroo liikmed ja ei keegi muu. Seega kandidaatide nimekiri ei saa olla väga pikk. Kui kuupäevi vaadata, siis tehniline pass kirjutati välja 1980 septembris, numbrimärk anti 18. veebruaril 1981 ja see oli ilmselt tegelik kasutusse võtmise aeg. Meenutagem, et NLKP 26. kongress algas 23. veebruaril 1981. Kas võis olla, et mõnda teenekat seltsimeest premeeriti kongressi puhul uue ametiautoga?
Edasi - miks masin esimestel aastatel väga vähe sõitis? Kas sellepärast, et peremees oli põdur ja/või suri üldse ära?
1982 jooksul surid Suslov ja Brežnev, Kirilenko astus ise tagasi seoses kehva tervisega. Äkki siis mõni neist kolmest? Sellisel juhul on mõistetav, et peremeheta masin jääb mõneks ajaks lihtsalt seisma, sest kasutajate ring on väga piiratud ja uued poliitbüroo liikmed said pigem tutikad autod.
Jääb mulje, et masin võeti uuesti kasutusele alles 1985 alguses, kui anti üle kaitseministeeriumile ja sai uue numbrimärgi.
Muidugi me ei saa seda ilmselt kunagi teada, aga vähemalt on, mille üle kiibitseda ja fantaseerida.
Edasi - miks masin esimestel aastatel väga vähe sõitis? Kas sellepärast, et peremees oli põdur ja/või suri üldse ära?
1982 jooksul surid Suslov ja Brežnev, Kirilenko astus ise tagasi seoses kehva tervisega. Äkki siis mõni neist kolmest? Sellisel juhul on mõistetav, et peremeheta masin jääb mõneks ajaks lihtsalt seisma, sest kasutajate ring on väga piiratud ja uued poliitbüroo liikmed said pigem tutikad autod.
Jääb mulje, et masin võeti uuesti kasutusele alles 1985 alguses, kui anti üle kaitseministeeriumile ja sai uue numbrimärgi.
Muidugi me ei saa seda ilmselt kunagi teada, aga vähemalt on, mille üle kiibitseda ja fantaseerida.
When I die, I want to go peacefully sleeping, like my grandfather did. Not screaming, like the passengers in his car.