26-09-2018, 22:02 PM
Standard kamber on 7m. Seal jah natuke kitsas ümber auto liigelda. Ma omal kõige pikema enda auto ära mõõtsin ja tegin 8,1m,et saaks kastika ka sisse kui vaja. Aga enamus suuremates kohtades on pikad kambrid,sest värvitakse ju ka pikki kaubikuid. No,et saada nõukogude aegset sügavat läiget,peab seda autot lakkima ja lihvima ikka päris palju kordi ilmselt. See aga omakorda mõjutab hinda nii matrjalide kui ka inimjõu osas. Sõltub ka väga paljuski auto kere olekust. Ehk kui hästi on keretööd tehtud. Ja palju peab seal leiutama pahtli abil asju jooksma. Sellele autole peab ilmselt tegema ka proovivärvimise(d),et kvaliteedis veenduda. Kui panna maaler ainult seda autot mitmeks kuuks nühkima lähebki kohe kulupool lappama.Ehk seda va kallist inimjõu aega läheb sinna usinasti. Ja tänu EU-le on ka materjalid siin oluliselt kallimad kui idapool ilmselt.
Vaata mu seda pisikest HHR-i junni. Sinna on tänaseks läinud reaalselt materjali(EPO krunt/natuke pahtlit/täitekrunt/värv/lakk) 1000.-+ natuke. Lisaks siis veel katmiseks asjad +hermetsid kuhu vaja, maalrile palgaraha ja ruumide kulu. Tegelt päris vastik. Ja see oli suht lihtne sile auto. Jah ma tean,et saaks kasutada ka mingeid odavamaid materjale ja sealt natuke võitta. Aga kas risk ennast tasub?
Ma ei tea mis hinda sult küsiti ega õigusta jõhkraid numbreid mis põhjustasid ka minu oma "tee" valimise.
Isiklikult soovitaks küll kui seal pool vähegi pidamist on,siis sealt värvimist uurida. Rootslased vahepeal käisid Poolas värvimas. Aga peale seda kui sealne vanahärra parematele jahimaadele läks ja pojad asja üle võtsid ei ole nad seal enam eriti käinud. Miks,ei osaka öelda.
Sorry OT. Ei ole kuidagi isand Formikale tehtud hindadega seotud. Lihtsalt lõin täna oma väikesele projektile kulunud otsesed materjalid ühe kunde palvel kokku. Siis veelkord,et need on otsesed materjalid auto peal. Muud mudru seal numbris ei kajastu.
Vaata mu seda pisikest HHR-i junni. Sinna on tänaseks läinud reaalselt materjali(EPO krunt/natuke pahtlit/täitekrunt/värv/lakk) 1000.-+ natuke. Lisaks siis veel katmiseks asjad +hermetsid kuhu vaja, maalrile palgaraha ja ruumide kulu. Tegelt päris vastik. Ja see oli suht lihtne sile auto. Jah ma tean,et saaks kasutada ka mingeid odavamaid materjale ja sealt natuke võitta. Aga kas risk ennast tasub?
Ma ei tea mis hinda sult küsiti ega õigusta jõhkraid numbreid mis põhjustasid ka minu oma "tee" valimise.
Isiklikult soovitaks küll kui seal pool vähegi pidamist on,siis sealt värvimist uurida. Rootslased vahepeal käisid Poolas värvimas. Aga peale seda kui sealne vanahärra parematele jahimaadele läks ja pojad asja üle võtsid ei ole nad seal enam eriti käinud. Miks,ei osaka öelda.
Sorry OT. Ei ole kuidagi isand Formikale tehtud hindadega seotud. Lihtsalt lõin täna oma väikesele projektile kulunud otsesed materjalid ühe kunde palvel kokku. Siis veelkord,et need on otsesed materjalid auto peal. Muud mudru seal numbris ei kajastu.
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)