08-02-2019, 13:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-02-2019, 13:37 PM ja muutjaks oli Formika.)
Nüüd siis veermik. Pidurisüsteem tuleb täiesti uus. Nagu näha on, kõik pidurisüsteem on dubleeritud. Eks Nõukogude inimesed panustasid tublisti oma palavalt armastatud juhtide turvalisusse. Kuskilt lugesin, et iga ZIL tüüpi auto läks riigile maksma c 250 000.- rubla, mis tänases vääringus on jumal teab kui palju. Kui võtta aluseks viina hind, siis tollal sai selle raha eest 69 000 pudelit viina. Noorematele kaasfoorumlastele teadmiseks, et tava viin maksis 3.62. Keskmine palk oli tollal 150.-Rubla, ehk tava kodanik pidi 1667 kuud, ehk 138 aastat rabama, et endale üks ZIL muretseda. .
Ümber torude vedrud, kõik uued ja tsingitud.
Peale sai tõstetud mootor, et summuti värk enne kere pealetõstmist ideaalselt paika ajada. Potid on kõik uued aga ühendustorud tuleb mõned ise teha.
Järgneb....
Ümber torude vedrud, kõik uued ja tsingitud.
Peale sai tõstetud mootor, et summuti värk enne kere pealetõstmist ideaalselt paika ajada. Potid on kõik uued aga ühendustorud tuleb mõned ise teha.
Järgneb....