06-10-2018, 23:37 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-10-2018, 23:52 PM ja muutjaks oli Taaviw126.)
Mõned tähelepanekud kaa. Kollektor on värvitud mootoriga sama värvi. See kollektor pärineb uuema mootori küljest. Sellepärast ta ongi hõbedane. Värvi jooksmisjäljed on näha...
Õlitoru ei ole mootori küljes värvitud... minu mootoril on ta peenem kui uuematel. Värviks on kasutatud musta...
Sama lugu esimese mootori kinnitusega...
Minu eeskujuks on ühe ameeriklase Model A. Minu arust kõige originaali lähedasem värvitöö... väljaarvatud paar asja mis ma teen teisiti...
https://youtu.be/6C4vqh7r-DQ
Metsast leidsin liblikmutreid. Mõtlesin et kus kurat nad olla said MMil...
Tuleb välja et ühenduskarbi omad. Ehk siis ei olnud venelastel sellised mutrid nagu ameeriklastel...
Õlitoru ei ole mootori küljes värvitud... minu mootoril on ta peenem kui uuematel. Värviks on kasutatud musta...
Sama lugu esimese mootori kinnitusega...
Minu eeskujuks on ühe ameeriklase Model A. Minu arust kõige originaali lähedasem värvitöö... väljaarvatud paar asja mis ma teen teisiti...
https://youtu.be/6C4vqh7r-DQ
Metsast leidsin liblikmutreid. Mõtlesin et kus kurat nad olla said MMil...
Tuleb välja et ühenduskarbi omad. Ehk siis ei olnud venelastel sellised mutrid nagu ameeriklastel...