08-07-2019, 17:30 PM
(08-07-2019, 10:18 AM)aavu Kirjutas:Kisub küll suti kraavi, aga just pöördemomendi tootmine määrabki mootori väntvõlli pöörlemissageduse. Kui seda momenti on rohkem, kui parasjagu vaja, siis pöörlemissagedus suureneb. Kui koormust on rohkem, kui parasjagu silindrisse sattunud põlevainest välja pigistab, siis hakkab vähenema. Kui juhikohale sattunud juhm ei reageeri, läheb huvitavaks.Tsitaat: Mitte kunagi ei suuda kaks pada toota TÄPSELT sama pöördemomentiLäheb tera parem nurk kännu taha kinni, mootor seiskub, pöörab vasak roomik masina kraavi. Pöörlemiskiirusel on suuremat sünkrooni vaja, et otse sõita. Pöördemoment võib kõikuda suures piiris.
Aga tõesti on üks viis masina võimsust suurendada mootorite arvu lisamisega.