Ämblik/kõrgratas 1880-1890
#3

Vastupidi.Võidusõitudel kasutati veel suurema läbimõõduga ratast 60",millega saavutati 100 km läbimise keskmiseks kiiruseks 32-34 km/h.Mehed olid lihtsalt kõvemad kui tänapäeva 6-7 kg "karboonjunnidega" harrastajad !
(08-01-2018, 12:41 PM)TeeTL Kirjutas:  Selliseid asju nikerdati ajal, kui kasutusmugavuse testidest polnud keegi veel midagi kuulnud.
Pärast tavakasutaja proovisõitu poleks see riistapuu leiutajakambrist kuidagi kaugemale jõudnud.
Huvitav, kas on tehtud ka pisutki mõistlikuma esirattaläbimõõduga variante? Kihutamiseks see ratas ju niikuinii mõeldud ei olnud Smile
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Ämblik/kõrgratas 1880-1890 - Autor: s2si - 08-01-2018, 11:57 AM
RE: Ämblik/kõrgratas - Autor: TeeTL - 08-01-2018, 12:41 PM
RE: Ämblik/kõrgratas - Autor: kram123 - 08-01-2018, 13:06 PM
RE: Ämblik/kõrgratas - Autor: v6sa - 08-01-2018, 13:10 PM
RE: Ämblik/kõrgratas - Autor: s2si - 08-01-2018, 13:14 PM
RE: Ämblik/kõrgratas 1880-1890 - Autor: samodelkin - 08-01-2018, 16:04 PM
RE: Ämblik/kõrgratas 1880-1890 - Autor: muska71 - 08-01-2018, 17:24 PM
RE: Ämblik/kõrgratas 1880-1890 - Autor: kalju1 - 08-01-2018, 17:47 PM
RE: Ämblik/kõrgratas 1880-1890 - Autor: s2si - 08-01-2018, 18:02 PM
RE: Ämblik/kõrgratas 1880-1890 - Autor: spitfire - 09-01-2018, 13:40 PM
RE: Ämblik/kõrgratas 1880-1890 - Autor: TeeTL - 10-01-2018, 01:09 AM
RE: Ämblik/kõrgratas 1880-1890 - Autor: aksel73 - 17-01-2018, 13:44 PM
RE: Ämblik/kõrgratas 1880-1890 - Autor: s2si - 17-01-2018, 15:35 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne