Ämblik/kõrgratas 1880-1890
#10

Mina olen aru saanud, et selline riistapuu oli pigem vabaaja veetmise vahend kui tööle-koju-poodi sõitmise riistapuu. Nagu tasakaalu liikur tänapäeval.
Mis puudutab seda pidurit siis, tundub juba pildilt vaadates, et pidurdamine on päris valus protseduur ja tähendab vähemalt uut muhku.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Ämblik/kõrgratas 1880-1890 - Autor: s2si - 08-01-2018, 11:57 AM
RE: Ämblik/kõrgratas - Autor: TeeTL - 08-01-2018, 12:41 PM
RE: Ämblik/kõrgratas - Autor: kram123 - 08-01-2018, 13:06 PM
RE: Ämblik/kõrgratas - Autor: v6sa - 08-01-2018, 13:10 PM
RE: Ämblik/kõrgratas - Autor: s2si - 08-01-2018, 13:14 PM
RE: Ämblik/kõrgratas 1880-1890 - Autor: samodelkin - 08-01-2018, 16:04 PM
RE: Ämblik/kõrgratas 1880-1890 - Autor: muska71 - 08-01-2018, 17:24 PM
RE: Ämblik/kõrgratas 1880-1890 - Autor: kalju1 - 08-01-2018, 17:47 PM
RE: Ämblik/kõrgratas 1880-1890 - Autor: s2si - 08-01-2018, 18:02 PM
RE: Ämblik/kõrgratas 1880-1890 - Autor: spitfire - 09-01-2018, 13:40 PM
RE: Ämblik/kõrgratas 1880-1890 - Autor: TeeTL - 10-01-2018, 01:09 AM
RE: Ämblik/kõrgratas 1880-1890 - Autor: aksel73 - 17-01-2018, 13:44 PM
RE: Ämblik/kõrgratas 1880-1890 - Autor: s2si - 17-01-2018, 15:35 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne