18-11-2018, 10:07 AM
(17-11-2018, 22:28 PM)CORRADOg60 Kirjutas:Täiesti õige jutt,ma kräunutan ka oma diisleid ikka igapäevaselt,geomeetriad pole kunagi kinni jäänud ja samuti egri vahetusi pole teinud.Tänapäeva diisel pole enam 123 kerega diisel mb mis loksudes madala pöördega ringi kulgeb.(17-11-2018, 20:32 PM)maisalup Kirjutas: Ökotage edasi ja nutke kuidas diisel on paha. Käisin autoga kontrollis kõik oli timm ja siis hakati kurtma kuidas minu mootoril iga 30k-40k km tagant egr-id otsa saavad jne kui ma ütlesin, et vahetasin egr esimest korda kui läbitud 200k km ja nüüd peale vahetust jälle 140k km sõitnud pidi lõug vasta maad vajuma. Andsin vihje ka, et linnas sõidetakse 3 mitte 5 käiguga ning käiku alla 3000 pöörde ei vaheta ning ei haise mu auto ka 11 aastasena. Tuli peab kolvil ikka valus olema mitte kuidagi sussama
Olen erinevate diiselsõiduautode ja kaubikutega nii poolteist miljonit kilomeetrit kindlasti elu jooksul maha uhanud ja pole ühelgi mingit EGR-i, pihusti ega turbo geomeetria jama seni juhtunud.
Tihti masinaid vahetanud pole.
Viimasel 390 000 kohe läbitud, minu käes masin kogu oma 6 aastase elu veetnud, ja ei ole mootori küljes ühtegi juppi peale starteri vahetatud. Ja jalg on mul raske...
Selle ökotamise teema lugemine võttis praegu mõttelõnga liikuma. Krt, suvel tutikana ostetud VAG-i 1,6 diisel viskab rahulikult kiirendades 1500-1700 pöörde juures kirja ette et vaheta käik üles... Mul esimene nii tark auto. Peab vist seda kirja eirama õppima.
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983