19-11-2018, 13:15 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-11-2018, 13:16 PM ja muutjaks oli svenson.)
Vähemalt üks moodne diiselmootor keeldub edasi suremast. Peale vajalike hooldusi läheb see EURO 4 mootor tagasi ilma tahmafiltri ja EGR süsteemita.
Miks? Sest, esiteks tehnoülevaatuse tahmatesti läbib ta endiselt puhtalt ja edaspidi ei ole vaja loodusesse määrida seda EGRi nõgi. Ka ei pea ma sisse hingama seda vingu, mis tuleb tahmafiltri põletustsüklist. Pealegi kulutab auto edaspidi vähem kütust...
Ahjaa, olen juba nii osav selles, et võin VW puhul seda tegevust ka juba teenusena pakkuda. Lisaks füüsilisele tegevusele on vaja ka mootori juhtajus ringi programeerida vajalikud töötsüklid.
Dieselpower forever
Miks? Sest, esiteks tehnoülevaatuse tahmatesti läbib ta endiselt puhtalt ja edaspidi ei ole vaja loodusesse määrida seda EGRi nõgi. Ka ei pea ma sisse hingama seda vingu, mis tuleb tahmafiltri põletustsüklist. Pealegi kulutab auto edaspidi vähem kütust...
Ahjaa, olen juba nii osav selles, et võin VW puhul seda tegevust ka juba teenusena pakkuda. Lisaks füüsilisele tegevusele on vaja ka mootori juhtajus ringi programeerida vajalikud töötsüklid.
Dieselpower forever