19-11-2018, 21:36 PM
(19-11-2018, 19:39 PM)v6sa Kirjutas:Ehh.....organism on imuunne juba, pole pohmelli olnud viimased 10a.(19-11-2018, 16:28 PM)aavu Kirjutas:(19-11-2018, 02:24 AM)viplala Kirjutas: Küsimus... kui panna bensukas ja diisel kõrvuti tööle, mõlemasse autosse roolijoodik (sest see on eriti in praegu), ja mõlemi auto töötava mootori sumpsi toru ühendada salongiga, siis kummas autos olev isik (roolijoodik) enne maha kärvab?
...
Järeldus: kui diisel töötab tühikäigul, siis jätkub kabiinis hapnikku pikemaks ajaks või isegi väga kauaks. Peamine on hais välja kannatada. Kui diisel võtab õhu samast kabiinist, on tulemus peaaegu bensukaga võrdne. Bensukas tapab kui heitgaasid on seal varem olnud õhuhapniku välja tõrjunud, eriti kähku kui võtab õhu kabiinist.
Paraku ei sure katsejoodikud mitte hapniku puudusesse, vaid ottomootori põlemisprotsessi paratamatu produkti vingugaasi alatusse kombesse asuda hemoglobiinigavahekorda puhta hapniku asemel. Meie keha rakud aga ei mõista tseeood pruukida...
Seega sureb ottomootori peeru nuuskiv tegelane varem. Tõsi, ilmselt ka kergemalt, kuna lämbumine toimub raku tasandil.
Diselist sureb ilmselt pohmelli.
Mis aga heitgaaside lõhna puudutab, siis selletalvise sünniaastaga ProAce hakkas oluliselt leebemalt lõhnama peale seda, kui Poolast alates sai "Euroopa kütust". Nädal hiljem tagasi jõudmise järel oli tuttav kirbe lehk tagasi.
Kasutatud ja uued jupid enamus uutele ja vanadele ka väga vanadele husqvarna,stihli,jonsered ja partner saagidele.5297816