20-11-2018, 23:41 PM
(20-11-2018, 17:52 PM)41Degree Kirjutas:(19-11-2018, 16:28 PM)aavu Kirjutas: Diislis pole õhu ja hapniku sisseimemise piiramiseks seguklappi. Iga töötakti jaoks imetakse hapnikku suure ülejäägiga kui just mootor täisvõimsusega ei tööta (max pöörded ei võrdu täisvõimsus).Ega mootori pöörded ei võrdu seguga ka, ei ole see isegi võrdeline ega ka pöördvõrdeline. Õigesti seadistatud mootor kulutab põhjagaasiga kõikidel pööretel kogu saada oleva hapniku kütuse põletamiseks ära, olgu see siis bensukas või masuudipress.
Milleks siis kõrgsurvepump annab erinevaid portse kütust? Ilma koormuseta kas tühikäigul või max pööretel annab minimaalse koguse, alles koormuse tekkides suurendatakse antava koguse hulka. Õhku saab silinder iga taktiga aga ühepalju nii madalatel kui kõrgetel pööretel. Jätame turbo mängust välja. Seda pole kõigil mootoritel.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.