23-11-2018, 00:40 AM
Kõik uus on ammu unustatud vana, eespool oli juttu siibrist/liblikast diiselmootori sisselaskes liigse õhu piiramiseks, aga seda kasutati vanadel nissani , mercedese ja ilmselt veel mõnedel mootoritel, kus pumpa juhiti siibri taha tekkiva hõrendusega.
Oman ise sellise mootoriga autot (vana patrol SD33 mootoriga), ja see soojeneb päris kiiresti, arvestades mootori ~350 kilost kaalu.
Heitgaaside lämmastikoksiidi sisaldust ei oska kommenteerida, aga see peaks ju olema väiksem, võrreldes klapita diisliga, kuna ei kõrvetata liigset õhku.
Oman ise sellise mootoriga autot (vana patrol SD33 mootoriga), ja see soojeneb päris kiiresti, arvestades mootori ~350 kilost kaalu.
Heitgaaside lämmastikoksiidi sisaldust ei oska kommenteerida, aga see peaks ju olema väiksem, võrreldes klapita diisliga, kuna ei kõrvetata liigset õhku.