27-11-2018, 02:10 AM
Vaatan siin videoklippe Hiinast. Kitsarööpaline raudtee, seisukord vist selline, et eestlane liigitaks seal sõitmise ekstreemturismiks. Veerem näib olevat vana. Välimuse põhjal arvaks, et hooldust tehakse hädapäraselt ja sõidetakse, kuni katel vähegi survet hoiab. Vist olen näinud kuskil pilte Indiast, kus osad vagunid on kõveraks vajunud ja ikka sõidavad.
https://www.youtube.com/watch?v=6ES4R77JlZ8
https://www.youtube.com/watch?v=NJVNZRKiiH0
https://www.youtube.com/watch?v=WznzgvP9cts
Veel olen näinud klippe Indiast ja Aafrikast, kus vanad raudteeaurukraanad on sihipärases kasutuses. Ameerikas on pisitööstusi, kus kõik seadmed saavad jõu auru pealt.
Tekkis huvi: kus üldse kasutatakse vana tehnikat sel moel, et ei värvita üle ja võibolla tehakse isegi vaid hädaremonti? Näiteks kas kusagil veel küntakse põldu enne maailmasõdu tehtud traktoritega? Kui vana see tehnika võib olla?
https://www.youtube.com/watch?v=6ES4R77JlZ8
https://www.youtube.com/watch?v=NJVNZRKiiH0
https://www.youtube.com/watch?v=WznzgvP9cts
Veel olen näinud klippe Indiast ja Aafrikast, kus vanad raudteeaurukraanad on sihipärases kasutuses. Ameerikas on pisitööstusi, kus kõik seadmed saavad jõu auru pealt.
Tekkis huvi: kus üldse kasutatakse vana tehnikat sel moel, et ei värvita üle ja võibolla tehakse isegi vaid hädaremonti? Näiteks kas kusagil veel küntakse põldu enne maailmasõdu tehtud traktoritega? Kui vana see tehnika võib olla?