03-04-2019, 07:26 AM
Pelgast õhuhapnikust ilmselt ei piisa, et säärast Himaalajat rajada. Tekib õhuke oksiid ja sellega asi lõpeb. Aga mootori töötamisel paisuv ja kokku tõmbuv lõdvik nühib pidevalt ning sellega eemaldab tõhusalt oksiidi. Lisame siia vahetamata jahutusvedeliku, milles korrosiooniinhibiitorid on "ära kulunud" (või suisa vee) ja meil võiks olla põhjus, miks kinnitusvitsast "lõdviku poole" need augud tekkima hakkavad.
Lõdvik on kummilaadsest tootest. Nii kumm kui enamus plaste on hapnikku läbi laskvad materjalid. Loomulikult ei toimu see läbipääs susinal, vaid aeglaselt, aastakümnete jooksul.
Klaas ja metall on hapnikule läbipääsmatud.
Lõdvik on kummilaadsest tootest. Nii kumm kui enamus plaste on hapnikku läbi laskvad materjalid. Loomulikult ei toimu see läbipääs susinal, vaid aeglaselt, aastakümnete jooksul.
Klaas ja metall on hapnikule läbipääsmatud.