14-03-2019, 23:32 PM
Siin foorumis varem juttu olnud ....valget ära osta, värvimata.
Tehnikaga muidu "sinapeal" et sellise odomeetri näiduga tööautosid vaatad? Ka siin foorumis olnud väide "alla 1000 euri arve keegi välja ei lähe" ehk kaubikute remont ei ole odav. Vaataks nt valikus oleva auto kuluosasid suvalisest autovaruosa netipoest
Kui palju soojustust ja kütet vaja see sõltub puhtalt kus ja millal tahad kasutada.
Süüa saab teha väike matka pliidi peal, mõned toimetavad ka ehituspoes müüdava gaasiga pidi odavama olema.
Pesemiseks saab kasutada soojas kliimas/aastaajal matkadushi kus päike vett soendab
3 liiklmelise seltskonna puhul piisab ju "tavalisest" kaubikust kus 1+2 kohta ja vahesein. Kaubaruumi ehitad mis tahad. Võivad eestis välja sõites rahata tahta. M ja N kat-auto erinevused. Kui kongi ei tule istmeid(turvavöödega) siis vist ei ole aknaid vaja ja sellisel juhul loomuliku valguse jaoks kasutaks katuseluuke pigem. mingis ehitussaates väideti et sama pinna juures 60% rohkem valgust.
Tehnikaga muidu "sinapeal" et sellise odomeetri näiduga tööautosid vaatad? Ka siin foorumis olnud väide "alla 1000 euri arve keegi välja ei lähe" ehk kaubikute remont ei ole odav. Vaataks nt valikus oleva auto kuluosasid suvalisest autovaruosa netipoest
Kui palju soojustust ja kütet vaja see sõltub puhtalt kus ja millal tahad kasutada.
Süüa saab teha väike matka pliidi peal, mõned toimetavad ka ehituspoes müüdava gaasiga pidi odavama olema.
Pesemiseks saab kasutada soojas kliimas/aastaajal matkadushi kus päike vett soendab
3 liiklmelise seltskonna puhul piisab ju "tavalisest" kaubikust kus 1+2 kohta ja vahesein. Kaubaruumi ehitad mis tahad. Võivad eestis välja sõites rahata tahta. M ja N kat-auto erinevused. Kui kongi ei tule istmeid(turvavöödega) siis vist ei ole aknaid vaja ja sellisel juhul loomuliku valguse jaoks kasutaks katuseluuke pigem. mingis ehitussaates väideti et sama pinna juures 60% rohkem valgust.