15-03-2019, 19:51 PM
(15-03-2019, 14:39 PM)Jesper Kirjutas: Mis puudutab kaubiku vastupidavust (sry, ma ei jõua enam järge pidada, kellele konkreetselt vastata), siis loomulikult on see ka risk, aga 6000km on sellisele keskmisele töökaubikule ju 1-2 kuu läbisõit, ehk ei midagi müstilist. Ega neid ka ju ei remondita iga kuu ja teeservad pole ülestõstetud kapottidega kaubikuid täis, pigem annavad noored naksud talda nii et oi-oi-oi. Ehk siis äkki see ei ole ikka nii suur risk, kui esmapilgul tundub, et peaks tingimata tutika liisima. Ostes teha tavaline rihmad-vedelikud-filtrid-rehvid ring ja lasta kellelgi üle vaadata ja küll ta koju toob. Mingi elementaarne pirni-jahutusvedeliku-piduriklotsi oskus võiks muidugi olla, aga see on iga sõidukiga samamoodi.
Seda muidugi ikka 2000+ tehnika puhul, mitte mingi 1986 vms
Jesper sa räägid nii nagu mina mõtlen, kes sa oled nii hea on lugeda. Jahutusvedeliku, õli valamisega tuttav, pirnidest me ei räägi, pidurivedeliku valamisega ka, toru oli katki, kütuse käsipumba leidsin üles, kütuse äravoolu toru rannas katki sõitnud ja käepäraste vahenditega remondini liikunud. Aga, mis nende klotsidega on? Mul hakkasid ühed pikalt talvel seistes kohisema, aga sõiduga läks üle