29-07-2019, 09:45 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-07-2019, 09:46 AM ja muutjaks oli hulgus.)
(29-07-2019, 02:22 AM)Thea Kirjutas: ...Tere tulemast tagasi!
Kaubik sõidab küll, aga ma ei julge sõita, kui jahutusvedelik kaob ja leket näha ei ole, hädasti oleks endalgi vaja suuri asju transportida, mida Calibrasse ei topi ja tahaks, et ta oleks korras, aga näe ei ole korras
Ja Calibrale tahaks keretööd ära teha ja üle värvida, see tundub isegi olulisem hetkel
Aga praegu ei saa kumbagi asja teha, lihtsalt kannatust on vaja, kui kõik unistused paari kuuga täituksid siis oleks ka ju igav, ma ütlesin, et järgmiseks suveks ehk saab korda, kes teab...
Ilusat suve jätku
Lekkida võib ka salongi radiaator, (salongi põrand märg) või on mõni jahutusvoolik mõraga, mis avaneb vaid surve all, või mootori liikumisel, gaasi andes.
Kui on kahtlus kaane tihendis, siis peaks jahutusvedelik olema sogane, pruun. Paisupaagis vedelik mullitab, või on õli näha. Olemas ka testrid heitgaaside tuvastamiseks jahuusvedelikus.
(29-07-2019, 08:59 AM)diesel Kirjutas: ma nüüd kihla vedada ei julge, aga justkui sai eelpool kuskil mainitud, et paisupaagi kork tuleb õrnalt urvakile keerata.
saab tõenäoliselt ilma sagedase juurdevalamiseta veel palju aastaid sõita.
Kihlveo Sa võidaks, v.a. see palju aastaid osa. lahtise süsteemi puhul on jahutusvedeliku keemistemperatuur +110c, surve all 120+c. Keemaminekuks võimalusi rohkem, st pidevalt peab silm seieril olema.