02-11-2020, 18:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-11-2020, 18:04 PM ja muutjaks oli PlyVal64.)
(02-11-2020, 17:35 PM)Jansa Kirjutas: Ma vaataks ka pigem experdi/jumpy/scudo/proace suurust bussi, ei näe nagu erilist eelist neil väiksematel. Kõrguse ja pikkuse poolest mahuvad nt. laevas sõiduauto klassi.Mis veel on oluline - kõrgus! Kui tahta Euroopas sõita ,siis on soojades maades sõiduautode parklate sissesõidul raudne I-talast piirang 1,9 meetrit (sry, udune) Too on näiteks St.Mandrieris, väga mõnus paik... Kõrgust peab ka jälgima, kui pisikämperit teha.
95kW rebis hästi, 130 on veel toredam, aga neid viimaseid ei leia vist plangu kaubiku peal, pigem juba istmete-polstritega asjadel.
Neid häid mootoreid on ka tühjade kaubikute peal aga need tuleb kas ise tuua või paari Eesti maaletooja asju vaadata. KS Auto jms, ma vaatan, panustavad ka mootorite toomisele Aga tuleb üllatuda ja kiita sellist eestlast, kes omale korraliku 150 kW Vito Silberist uuena ostis 140 kW Sprinter igastahes pole liiga jõuline ühtigi, kui on maksimumini koormatud ja pisut peale ka! Seda haagist, kus peal üleliia kivi-ehitsuprahti ja autos endas ka lubatu piires jama, poleks lahjem katel Tallinna Prügila otsa vedanud! Aga jah, mootoriga kaubik maksab ka raha...