14-03-2019, 14:58 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-03-2019, 14:59 PM ja muutjaks oli mossepower.)
(14-03-2019, 14:22 PM)v6sa Kirjutas:Viimases autolehes oli artikkel antud teema kohta ning meelde jäi kommentaar et selliste mootorivahetuste legaliseerimiseks saab olema ideaalis tõenäoliselt spetsiaalne komisjon/spetsialsitide seltskond analoogselt siis mustanumbri ja EAL komisjonidega, kes tegelevad sõidukite hindamisega.(13-03-2019, 23:55 PM)b-902 Kirjutas: Lõpuks ometi! Parimad punktid ongi: ümberehitus, mootorivahetuse piirangutest vabastamine ja velgede/rehvide muudatus. Varsti võib seaduslikult näha päris ägedaid projekte ja liikureid! Ühtlasi on see ju ka riigile hea, sest enam ei pea ülevaatusel pistist maksma, et passis R4 1.6 mootoriga masin, millel reaalselt R6 3.5 vahel on ülevaatuse kirja saaks. Võidab nii lihtrahvas kui riik. Kui asi ilusti läbi läheb, siis üks asjalikumaid muudatusi siin riigis autohuvilistele/juhtidele/omanikele.
Ei tähenda see sugugi seda. KUI see üldse läbi läheb (ja mul on kuri kahtlus, et praeguses sõnastuses ei lähe), siis tekib lihtsalt võimalus mainitud R4-->R6 legaliseerida. Kuidas see käima hakkab, ei tea täna keegi.
...
Sellise vajaduse jaoks toodi näide, mida võivat ka praegu internetist leida, nt. kuidas Žiguliile pannakse illegaalselt peale BMW R6 või Audi V8 mootor. Veermik, pidurid ja turvaelemendid jäetakse aga Žigulii omad või kompunnitakse oma äranägemise järgi ning tormatakse sellise "surmalõksuga" liiklusesse.