15-01-2021, 10:02 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-01-2021, 10:04 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Jõudis kohale ja tänan. Uurin asja.
Meite KK lehvitab ka julgelt kolmveerand ajast esiraamiga, seljakotti levitame harva. Eriti nüüd, kui tõstekahvlid ka tekitasin. Aga siis küll pikemalt korraga.
Õlirõhku võib kontrollida ka rehvimanomeetriga - seal pole vahet. Lihtsalt tuleb lasta jälle puhtaks nõrguda. Samas õige asi on ikka õige asi.
Kas karterituulutusest tulev õhk pulseerib tuntavalt või on sihuke ühtlane "värin" õhujoas?
Kui on selgelt pulseeriv, tasub ühte vigast kolvigruppi kahtlustada. Kui voog on pidev, siis panustavad ilmselt kõik suht võrdselt. Aga see kõik on ennustamine, kuniks pole mõõdetud surveid.
Meite KK lehvitab ka julgelt kolmveerand ajast esiraamiga, seljakotti levitame harva. Eriti nüüd, kui tõstekahvlid ka tekitasin. Aga siis küll pikemalt korraga.
Õlirõhku võib kontrollida ka rehvimanomeetriga - seal pole vahet. Lihtsalt tuleb lasta jälle puhtaks nõrguda. Samas õige asi on ikka õige asi.
Kas karterituulutusest tulev õhk pulseerib tuntavalt või on sihuke ühtlane "värin" õhujoas?
Kui on selgelt pulseeriv, tasub ühte vigast kolvigruppi kahtlustada. Kui voog on pidev, siis panustavad ilmselt kõik suht võrdselt. Aga see kõik on ennustamine, kuniks pole mõõdetud surveid.