27-02-2020, 19:00 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-02-2020, 19:24 PM ja muutjaks oli mesinik.)
(27-02-2020, 18:45 PM)vwt2 Kirjutas:Kui tal on teine auk, tripperivaba ja ainult töötegemiseks, siis lasku käia.(27-02-2020, 18:27 PM)mesinik Kirjutas:Kui kutseline libu saab tõõvälisel aja tripperi,kas ta ei võiks oma tööd jätkata?(27-02-2020, 16:33 PM)muska71 Kirjutas:Kui kutselisel autojuhil juhtus apsakas töövälisel ajal ja erasõidukiga, siis kas on ikka mõistlik teda elatusvahindist sellepärast ilma jätta? Igatahes on see vähe teadaolev võimalus ja minu arvates õige.(27-02-2020, 16:07 PM)ahtos Kirjutas:sama siin,juhtimisõigus on juhtimisõigus ja joomine on vabatahtlik,kiiruseületus samamoodi ja oma viga kui sa ei suuda lihtsatest asjadest üheselt aru saada.(27-02-2020, 01:26 AM)mesinik Kirjutas: Ilmselt võetakse juhtimisõigus ära neilt sõidukitelt, millelt juhtimisõigust nõutakse. Kuna 27+ isikutelt mopeedi juhtimisel juhiluba ei nõuta, siis ei saa ka keelata.Selline kohtunik lintsitakse ära ja kohe kiiresti.
Muide,kohtul on õigus juhtimisõigus osaliselt ennistada. Näiteks kui rekka- või bussijuht jääb sõiduautoga joobes vahele, siis saab ta kohtult taotleda karistuse osalist tühistamist kategooriate C,D ja E suhtes. Sama lugu ka kui taksojuht jääb tsikli lenksu taga vahele.