Wandereri No 1 A remont.
#1

Kunagi ammu ta omale hankisin, teadmata freespinkidest muud kui nende hinnalisust ja vajadust selle järele.
Sai teisega kümmekond aastat toimetatud ja ega muid muresid polnudki kui enne tööd lasta õli emulsiooniruumist välja ja valada kasti tagasi.
Vahel see ka ununes, mis seal salata ja siis tuletasid hääled seda meelde et vala ikka sisse peremees!
Polnud ka kolhoosikord suutnud teda õli pidama sundida sest ilmselt vene süsteemi korraldused Saksa pingile ei kehtinud.
Tekkis aga tema järgi jälle vajadus sest tegu väga jäiga pingiga oma suuruse kohta ja tahaks sinna teha erilise pea kiilusoonte ja sisenuutide tegemiseks.

Pingi remont käimas ja ütleme, et Saksa ordnung on ikka nähtav.
Ei ole nagu vene pingil kus hammasrattad hambuvad kuis juhtub.
Siin on kõik millimeetri pealt sobitatud ja ainuke probleem ongi minevikus tehtud remont "kodumaiste"võtetega.
Kui ikka mingi asi ei hambu või kokku ei sobi, on see koht kellegi ema ja suure vasara abil ära remonditud.
Kuhugi on ära kadunud spindlivõlli pidur ja milline see olla võis võib vaid aimata sest tegu on rohkemast kui kahest jupist koosneva sõlmega.
Suur probleem ongi selle õlipidavaks saamine sest sel ajal sk-tihendeid ei tuntud ja mingi pidavus on saavutatud õli sattumise vähendamisega kriitilistele kohtadele.
Näiteks spindli laagrite õlitus käib ülevalt õlikannuga ja jääk jookseb lihtsalt välja.
   
See pole praegusel ajal kindlasti vajalik ja selleks sai spindli ots omale tihendipinna.
   
Siis mureks oli, et spindli esimeste laagrite reguleering ei püsinud sest mutter tuli lahti , aga miks ta tuli seda ei saanudki aru.
Oli ta ennegi tulnud ja selle vastu oli saksa täpsusega lahendusele tehtud lisaks ka veel läbilõige ja poldiga pingutus.
Seda aga ei jõudnud piisavalt kõvasti keerata sest mutter väga jäik ja sai auk puuritud et elastsemaks muutuks.
   
On ikka isu olnud seda sektorit sinna sisse viilida, aga sel ajal oli käsitöö odav.
Spindlivõll ise on väga hea materjal töödelda ja samas kõva ka ning kuna neljal laagril on ka nii jäik, et kuubikut 6mm laastuga võttes jäi teravate plaatidega pind ilma freesi jälgedeta.
Ettenihkekast aga on nagu käokell ja on loodud samas vaimus kui uuemate audide ketiajam.
   
Täna rohkem ei jõua, kuid varsti jälle.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Wandereri No 1 A remont. - Autor: 2715 - 28-12-2020, 21:17 PM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: 2715 - 29-12-2020, 00:58 AM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: 2715 - 30-12-2020, 01:08 AM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: 2715 - 31-12-2020, 01:17 AM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: _rein_ - 31-12-2020, 08:16 AM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: 2715 - 01-01-2021, 23:57 PM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: v6sa - 02-01-2021, 00:13 AM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: 2715 - 03-01-2021, 00:47 AM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: 2715 - 07-01-2021, 00:38 AM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: 2715 - 25-01-2021, 00:34 AM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: Daff - 25-01-2021, 09:23 AM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: Marko - 25-01-2021, 00:48 AM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: v6sa - 25-01-2021, 12:09 PM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: 2715 - 19-02-2021, 23:47 PM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: v6sa - 22-02-2021, 15:13 PM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: M.R. - 22-02-2021, 20:09 PM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: 2715 - 23-02-2021, 01:20 AM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: M.R. - 23-02-2021, 08:31 AM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: 2715 - 07-03-2021, 01:21 AM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: _rein_ - 07-03-2021, 11:53 AM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: 2715 - 13-03-2021, 00:10 AM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: Brrr - 13-03-2021, 00:44 AM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: Marko - 13-03-2021, 01:19 AM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: huvi5 - 23-03-2021, 09:53 AM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: aavu - 23-03-2021, 10:22 AM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: Tšeljuskin - 23-03-2021, 12:16 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne