Wandereri No 1 A remont.
#3

Remont käib ja õlituse küsimused spindli juures otsustatud.
Esiotsa sai tehtud vall ette, et õli kohe plehku ei paneks vaid ka esimest laagrit külastaks ja üllatavalt isegi toimib.
Jookseb üle esimese laagri serva tihendi taha ja siis üle barjääri tagumisest laagrist minema.
   
Tagumisele laagrile sai aga tehtud soon, kust keerme vahele sattunud õli saab käigukasti joosta ja nüüd ei pressi ta keerme vahelt välja vähemalt nagu ennem.
   
Piisavalt kaua vaeva näha, siis ma saan ta ka õli pidama nagu treipingi sain kõiki sõlmi täiustades ja tihendades, ning ilmselt on mul ainus treipink 1A62 mis on aasta aega pealt puhas ja ka supordipõlles pole lekkeid ning kuhugi vaja õli lisada mujale kui juhtpindadele.
Sidurivõlli koostamine aga on paras peavalu sest kõik detailid on suuremat või vähemat vasarat saanud ja ilmselt ka kellegi ema mainitud.
Tegelikult on sel pingil kõik jupid käsitsi omavahel sobitatud ja selleks asjadele numbrid peale löödud et asjad ka liiguks.
   
Selle võlli peale lähevad näiteks 2 hammasrattaplokki ja liikuma jäävad nad ainult ühes asendis.
Seda teadmist on aga eiratud ja nii on usinad käekesed käia ja viiliga nuute seni töödelnud kui nad suvalises asendis sobivad...
Ilma viilimata liidetes on liikuvad hammasrattad võllil umbes 2-3 sajandiku lõtkuga ja käik sees spindlit keerates ikka üle 1 kraadi lõtku pole.
Peale sk-tihendite ei tuntud sel ajal kui see pink tehti ka stopperseibe ja seega kui kuhugi on vaja aste tekitada laagri ette on seal rõngas, mida hoiab kohal läbi detaili ja rõnga puuritud avasse löödud tiftid.
Kokku sobivad nad nagu ikka märkide järgi, mis on kohati kaduma läinud vasaraga mõjutamise käigus ja koostamine on aeganõudev kui peab viilima 3mm tifte, mis peavad avasse sobiva istuga minema, kuid lukksepatöö võtted tulevad meelde küll.
Sidurid ka hästi ei lahutanud ja ei saanudki sest siduri käpad on ka numbritega ja kokku pandud täiesti suvaliselt.
   
Paraku on keegi viilinud neid asju ja enam numbrite järgi asjad kokku ei sobigi...
Sai neid uuesti sobitatud ja viilitud ning saivad nad sobima küll.
Näis, kas 2 kinnist laagrit saavad niipalju tihedad et õli ei jookse elektrimootori elukohta.
Õlitaset muidugi ei tea, kuid teoorias peaks see olema sidurivõlli laagriteni et nood õli saaks ja sidurid õli kasti ülespoole ja ettenihete kasti viskaks, mis on kõik pukside peal sest siis ei osatud veel väikseid laagreid massiliselt toota ja kõik laagrid mis originaalid on jäänud on pingi numbriga ja igale poole ei sobigi ükski poe laager vaid vajab kerget kohandamist.
Näiteks see katkise separaatoriga laager on pingi numbriga ja 0,2mm peenem pealt.
Õnneks seest sobis ja paksus pole kriitiline ning treipink aitas.
Otsakaane peab vist uue tegema sest see on nii kõveraks taotud et ei oskagi teist enam parandada.
   
Ega ta tõesti hästi välja ei tule, mis seal salata kui lukustustift, mis läheb siduri laagri taga oleva seibi sisse välja võtmata jätta.
See lõigatakse läbi ja üks hammasratas läheb pooleks sest plokkhammasrattaid siis teha ei osatud ja need käivad kokku üksikutest hammasratastest, mis on viili ja kannatlikkusega omavahel sobitatud.
Paraku see tifti läbilõikamine mõjub täpsetele asjadele halvasti...
   
Miks see kaas aga väljastpoolt on selliseks pekstud ei oska arvata, kuna tift on juba läbi lõigatud ju...
Ilmselt on püütud tihendit õhemaks saada, kuna väline kaas jäi selle peale õhku.
Igav ei hakka igatahes niipea...
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Wandereri No 1 A remont. - Autor: 2715 - 28-12-2020, 21:17 PM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: 2715 - 29-12-2020, 00:58 AM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: 2715 - 30-12-2020, 01:08 AM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: 2715 - 31-12-2020, 01:17 AM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: _rein_ - 31-12-2020, 08:16 AM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: 2715 - 01-01-2021, 23:57 PM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: v6sa - 02-01-2021, 00:13 AM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: 2715 - 03-01-2021, 00:47 AM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: 2715 - 07-01-2021, 00:38 AM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: 2715 - 25-01-2021, 00:34 AM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: Daff - 25-01-2021, 09:23 AM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: Marko - 25-01-2021, 00:48 AM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: v6sa - 25-01-2021, 12:09 PM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: 2715 - 19-02-2021, 23:47 PM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: v6sa - 22-02-2021, 15:13 PM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: M.R. - 22-02-2021, 20:09 PM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: 2715 - 23-02-2021, 01:20 AM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: M.R. - 23-02-2021, 08:31 AM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: 2715 - 07-03-2021, 01:21 AM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: _rein_ - 07-03-2021, 11:53 AM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: 2715 - 13-03-2021, 00:10 AM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: Brrr - 13-03-2021, 00:44 AM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: Marko - 13-03-2021, 01:19 AM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: huvi5 - 23-03-2021, 09:53 AM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: aavu - 23-03-2021, 10:22 AM
RE: Wandereri No 1 A remont. - Autor: Tšeljuskin - 23-03-2021, 12:16 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne