08-06-2021, 23:23 PM
(08-06-2021, 11:42 AM)PlyVal64 Kirjutas:alla 2012a 642 on paras loto, õlijahuti tihendid turbo ja pihustiprobleemid on igapäevane, vitol olev om611/646 on lihtsalt poolik lahendus ja tahab elektrit suht palju sellerahaeest saab juba korraliku rivipumbaga 605/606 mootori mis töötab ka peale tuumasõda edasi...(08-06-2021, 08:36 AM)MeelisV Kirjutas:Ainuüksi video vaatamine ajab hirmu nahka! USA v8 ja LPG tundub sellise asja kõrval ikka väga mõistlik Aga diislina vaataks siiki midagi mõistlikumat RWD kaubabusside-autode maailmast. Kas tehti või mitte "korda", liiga keeruline on ikka. Kui kulutada, siis otsiks mõne mahamädanud/sodikssõidetud punnsilma ja sealt 3-liitrine V6 ehk OM642??? See on HEA mootor ja 6.(08-06-2021, 01:56 AM)The Lawbreaker Kirjutas:(31-05-2021, 10:17 AM)v6sa Kirjutas: .....
Ka see mersu otsepritsega 602 mootor on prügi, nagu see v6 opeli vigur (suurim viga et hülsid vajuvad alla ja sealt edasi on põnev) meru valikust optimaalsem on hoopis om605. mul oli selline mootor omega peal ja toimetas probleemivabalt.
oskad sa ka kommenteerida naiste saunajutte teemal, et see opel/saab/renault/isuzu v6 diisel sai oma vajuvate hülssidele paranduse aastal 2006?
kõikidel autodel on ajastus 2005-2006 mootori koodi uuendus.
sama vihje käib läbi selle videos u. minuti peal.